the-super-girls

Alla inlägg den 6 april 2013

Av TheSuperGirls - 6 april 2013 19:47

  Hej igen! Jag gör en (nästan helt) värdelös läxa om hasselmusen... Jag vet vad ni tänker;   Jag tänker typ samma sak... Jag har snart skrivit två sidor om den!    Jag är ju typ en skrivmaskin... Jaa, jag tror faktiskt det för en gång skulle vi skriva en deckare i skolan och min blev hela SJUTTON SIDOR! (och jag går i fyran nu!) Alla bara: WHAT? SJUTTON SIDOR?! och jag bara: Japp, sjutton sidor!    (hehe...)


Aja! Ha det gött! //Nellz! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni det ska handla om på bloggen?
 kawaii
 mode
 djur
 artister
 manga
 bakverk
 pysseltips
 shopping
 bra bloggar/bloggplatser
 mustacher

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

ÖVERSÄTTNING

Välkommen läsare!

Hej och välkomna till vår blogg! Vi försöker lägga ut MiNST ett inlägg om dan och hålla oss så uppdaterade vi kan! Ha det gött!

/Elocken & Nellz!    


Ovido - Quiz & Flashcards